Blogger Templates

Followers

alya konvo..wewiittt

syg,
tahniah sbb da bjaya mengenggam sgulung ijazah...bila la kakak pnye turn...hehehehe...tp boleh ke??? takut otak da xblh nk terima...hehehe...tepu apepn tahniah..kamu da ade keje baik....teruskna utk amik master...kami smua sokong...buktikan pd dunia wlupn kita makan hasil dr klapa swit kita pon blh berjaya...yehhhaaaa.. tq pd kak lynn, maklong, nenek, aleesya, afef, my fiance n khary sbb memeriahkn konvo adk lya... tq smua.. xlupa jgk pd bro yg tumpangkan kami ms nak amik kete(ujan ms tu....jd tmpg org yg lalu lalang utk ke kereta..hehehehehe)..alhmdulillah smua da selesai..tggal adk bie je...chayok adk b...kamu pon blh berjaya..pewiiitttt

aimi nikah


alhamdulillah...sepupu aku da slmat jd suami kepada Pn Aimi Aqila pd 21.10.11..tahniah..smoga bahagia hingga akhir hayat...amin..

kini kembali...


setelah lame aku sepi...hehehe ari ni nk mula kmbali....da lame x conteng2 kat blog ni bz sgt smpi x smpt nk cnteng2 kat blog ni dalam masa myepi ni macam2 da blaku sy da jd tunangan org...xsngka...skjap je masa berlalu... semoga apa yang kami impikan akan mjadi kenyataan..amin