Blogger Templates

Followers

sedar diri

salam..ye sy tau spe sy..(ape tiba2 aku merepek ni..hahaha)
sy xblh jd yg terbaek dismua mata org..sy hanya hamba Allah yg cintakan kesederhanaan...kegembiraan,keceriaan n sk ketawa..kalau boleh nk buat smua org disekeliling sy sntiase senyum n happy bila berkawan gan saya..tapi klu sy xmampu buat cm tu sy mintak maap...sy hanya insan biasa...ari ni syt xtau nak buat ape...hahaha..bosan..tu yg merepek ntah ape2 ntah...keje smua da siap...skrg cm mepersiapkan diri untuk kursus kat perak...byk benda yg sya pk..sy da bengong ni..

Nak pegi tgk Ombak Rindu..tapi xde geng..huhuhu...tp mcm nak pegi tgk lps balik kursus nti..nk berdate gan fida...hehehehe...fida teman akk yer....sape nk join sila angkat tgn...cik yani jom join..mgkin tgk kat JJ jer...xpon sy cb pjuk en tunang sy g tgk..tp dia xsuka tgk wayang...lalala..nk ajak abg man...lg la hampeh...dia da pegi tgk gan geng2 dia...sampai aty xajak...sedih..huahuahua...

ok la...nk smbg buat keje...tp bkn ade keje pon..sebab keje smua da siap..lalala...rajin x saya??? ok ye...chow

0 comments:

Post a Comment