Blogger Templates

Followers

pre wedding









sweet 27!!!!!!!!!!

hahahahahhahaha....jangan ketawa bc title kat atas...perasan kan sweet 27...sweet ker??? hehehehe...alhmdulillah...sy da berumur 27 tahun....bersyukur sgt masih diberi peluang untuk terus bernafas...smoga apa yang saya inginkan akan tercapai...terima kasih pd kawan2 yang wish Heppy Beday kat sy tu ye...syag korang smua...xlupa pd fmly sy..spupu2 sy n en tunag sy...kami xsmpt nk celebrate pon sbb en tunang sy bz...n sbnrnya dia pon xreti sgt nk romantik2 cm tu...kesian kan sy...tp xpe...sy terima dia seadanya....tq jgk pd kwn2 yg smbt beday sy...liza, kak sue n kak ila...cmel kek tu..hadiah jgk best...pd kak mas..tq sbb bg adiah yg sweet tu..pd abg sy..thnk wish....kita smakin jauh....ape pon sy harap abg sy bahagia selalu..sbb kamu adalah abg terbaek sy...
smoga dengan bertambhnya umur sy akan lebih mematangkan diri sy...tahun ni tanggungjawab akan bertambah..sy akan jd isteri orang dalam masa 2 bulan lagi....sy bersyukur atas kebahagian yang diberikan pd sy...atas kasih sayang diberikan kepada sy..sy amat hargai smua orang yang sayang sy..sbb sy pon sayang kalian smua.....terima kasih!!!!!!!!!

preparation

salam....
kali ni sy nk cerita pasal preparation untuk mjlis yg tinggal 2 bulan je...nebesss nieee!!!!!!!
nebes bukan sbb nk kawen!!! nebes psl mjlis..harap berjalan lancar..sprti yg dirancang

Mggu lepas da pegi interview kat Pejabat Kadi Kota Tinggi...alhmdulillah dapt jwb gan tenang...cm tu jgk gan en tunang sy...tinggal nk submit borang tu je pd kadi yang akan nikahkan kami
barang2untuk mjlis mcm beg2 doorgift pon da diborong gan jayanya di Ayer Hitam...Dalam sibuk2 buat preparation utk kawen sy diuji gan stu ujian...mr. b sy mgalami kecelakaan...sian dia terbabas...kini dia tgh dirawat kat ICU...hehehehe...dekat2 1K jgk kos nk rawat dia...tp xpela...mgin ade rezeki lain utk kami...ape pn sy bersyukur sbb abg sy xmgalami kecederaan (abg sy yg bwk mr b sy)...

baju nikah kami jg da siap dijait....tudung gan veil jgk sudah clear...alhmdulillah...k la smpi sini je dl...len kali sy conteng2 lg ye....